Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Lement a bari meccs 2-1-re vesztettem :)

2007.01.27. 20:44 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Ma volt a meccsem a Szofi F.C. ellen és nyert 2-1-re. Ugye mint már írtam, mindketten a legjobbakat állítottuk be, de azért nálam is meg nála is volt egy-két közepes, de a bénák ide nem fértek be :D. Naugye, mit mondtam :D? Nyert ellenfelem végre valahára, 2-1-re és én csak a második félidőben tudtam szépíteni. Ha őszinte akarok lenni, ezt nem vártam, de persze GRATULÁLOK a Szofi F.C.-nek, szép volt, játékosaim alig érvényesültek a zöldfüves stadionban :D. Nagyon sok esemény történt a meccsen. Formációügyben a pálya három részén ugyanannyian voltunk, jóhogy az egy-az-egyben választottam. A kapusom volt a meccs legjobbja, ez is mutatja, hogy mennyi helyzete volt a Szofi F.C-nek. Ha pontosak akarunk lenni, akkor 15, lövése pedig 21 volt. Nekem pedig 5 lövésem volt és abból egy, azaz egy ment kapura és abból szerencsére gól is lett. Ja, nem értem, hogy a Szofi F.C-nek 13% a hatékonysága, nekem meg 100%! Hogy lehet? Na mindegy, csöppet sem baj :D. Ezen kívül még hosszú passzok pontosságában múltam felül ellenfelemet. Na most meg azt kell minden blogbejegyzésben írogatnom, hogy nem biztos, hogy mindig nyerni fog a Szofi F.C. xD.

Na, hát az edzésnél is megörtént a szokásos edzés.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása