Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Licitek, barátságos meccs helyzetek

2007.01.01. 12:52 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Ma licitáltam egy jó kapusra, de 31 éves, aki ugye már elég öreg. Még nem vette észre senki és holnap hajnalban záródik. 1000-et tettem rá és ne licitáljatok túl engem :D! Ha megnyerem, akkor mostani meg a következő szezonban jó hasznát fogom venni, aztán ha romlik, kirúgom vagy eladom. Még van egy másik jó kapus is, 24 éves, de 4-én záródik a licite és ingyenes. Még arra nem licitáltam. Mindkét játékosnak 750 felett van a fizetése, de láttam már 10000 körülit is :).

Ezt a postot háromnegyed egy körül írom, kihívtam barátságos meccsre a Szofi F.C.-t, azaz a barátom csapatát. Remélem, hogy elfogadja és akkor sürgősen be fogom állítani az opciókat, mert ugye a meccs ma lenne :). Szerintem ez csak azon múlik, hogy van-e kedve hozzá, mert ma megyek hozzá és tudok szólni neki még 4 előtt :). A következő mondatokat már akkor írom le, mikor hazajöttem és készek a meccsopciók. Ha nem fogadja el, akkor is akkor fogom írni az infókat :D. Na, itt vagyok :), ezt most 17:47-kor írom. Nagyon idióta voltam, elfelejtettem szólni a barátomnak és így nem fogadta el a kihívást, nem volt barátságos meccs! Ennyire feledékeny hogy lehetek? Nem tudom :D. A barátásgos meccsek előnyei, hogy egyszerűen van egy meccsed :), jön egy kis pénz és van egy kis edzés, szerintem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása