Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Ismerkedés a csapatokkal, szerződések

2007.01.25. 14:40 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Jeeszusom! 9 új hír! Ezt mondtam magamban, mikor megláttam a 9 új klubhírre való figyelmeztetést. Nem voltak mások, mint azok, hogy néhány játékosom a szerződését meg akarja hosszabbítani. Bár nem értem, az van, hogy az igazgatótanács hosszabítja meg helyettem, de mindegy, meghosszabítom én a biztonság kedvéért. Na most kezdek figyelni a szerződésekre :D. Na, kész vannak. Egy csomó játékosom még gondolkozik, hogy itt marad-e. Aztán akik meg akarták hosszabbítani, azok ilyen 400-akat kérnek fizetésnek! Kicsit nagyravágyók :D, de hát meg kell adnom. Akkor elkezdem vásárolgatni (majd :)) az új játékosokat.

Nah, hát akkor nézzük az új ellenfeleimet. A bénák nevű csapat fogja jelenteni szerintem a legnagyobb gondot csapatomnak, nagyon erős. Igaz, az utolsó meccsén egy bizonyos Budapest VTK csapattal csak 0-0-át játszott. A többi csapat is meglehetősen erős, sorsolásait és sorozatait nézve. A Sárga Papir Team és a Békéscsaba ST azok, akik nem túl erősek, de azért gondolom ők is jók :). Na, mindenesetre a következő meccseimben lesz egy kis izgalom :). Itt egy negyedik helynek nagyon örülnék a liga végén. Bár ez változhat, ha jobban megismerem a csapatokat. Azért szép, a C-7-ben játszott egy olyan csapat is, akinek 30 meccsen keresztül sikerült nyernie, nagyon durva, szerintem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása