Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Nyertem a Kaposvár VTK ellen!

2007.01.10. 18:19 | BartalosKing | Szólj hozzá!

A mai Kaposvár VTK elleni meccsemen sikeres 2-0-ás győzelmet arattam. Az első flidőben rúgtam mind a két gólt. Megint csak nekem volt helyzetem :). Pedro Miguel Freme volt a meccs embere, megérdemli. nagyon sokszor volt említve és ő rúgtam a két gólt. Az ellenfélnek semmi esélye sem maradt velem szemben :D. 59%-ban birtokolta csapatom a labdát. Hatékonyságban és rövid passzokban bizonyultam erősebbnek ellenfelemnél a mostani meccsen. Most látom, hogy Sorin Veneric barátom kihagyott egy böntetőt! Lehetetlen! Na mindegy, ennél nagyobb bajom ne legyen 2-0-ás állásnál :D. De azt nem értem, hogy azt írja a komment, hogy egyik védőm vezeti a labdát, és őt az egyik védő letaglózza. Majd vitatkoznak, hogy a 11-esen belül, vagy kívül volt-e. De most ez hogyan van? A védőm támadni ment vagy mi?! Nem baj, erősebb csapat ellen is mégegyszer hozni tudtam a győzelmet. Somfalvi Péter és Rafael Ruiz nagyon fáradtak, a többiek jó formában vannak. Rafael most 69%-os :D. Az öltözőben sztárság uralkodik :), most arra kértem játékosaimat, hogy mindig tiszteljék ellenfeleiket. A ligatabellából ítélve megint győzött a Soldex, hogy a fene vinné el... De nem baj! Viszont az aggasztó tény, hogy a Szolnok VSC előbbre jött egy hellyel. A következő meccsemen nem komolykodok majd :D és már nincs lesérülve Nádas Sándor.

Az edzéseredmények nézegetése közben az egyik szemem sír, a másik nevet. De a sírós is inkább nevet xD. Egy védőmnek fejlődött a szerelési, és a felgyógyult haveromnak meg fejlődött a helyezkedés tulajdonsága! De az egyik nem túl jó támadómnak esett a gólszerzése. A többi jelentős esés csak elhanyagolható tulajdonságokban mutatkozik. Mindkét ifim jól fejlődött. Új edzések nem lesznek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása