Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Megtörtént a szezonváltás!

2007.01.23. 13:27 | BartalosKing | Szólj hozzá!

A PM-ben megtörtént a szezonváltás. Csupa jó híreim vannak, de van 1 rossz is. Kevesebb volt a pénzjutalom, mint amennyit akartam :D, de így is szuper, összesen 30.000 kFUH-ot szereztem. 20.000-ret a liga megnyeréséért, és 5-5000-ret, mert az én csapatomból került ki a legtöbb gólpasszt adó és a legjobb átlagokkal rendelkező játékos. Még mindig 100.000 kFUH alatt vagyok, de a következő ligameccsen remélem felmegy a fölé. Az egy rossz hír, hogy Rafael Ruiz is befejzte a pályafutását. Nem is olvastam, pedig az idén vettem és nem volt odaírva. Na mindegy, vagyis nem annyira mindegy, de ez van sajnos. Rafael Abel meg már nem hiányzik :). Óóó... és most látom azt a nagy hírt,meg az újításokat. Ez a Players of the Year tök jó rész :). Jéé... egy játékosom sincs ott :D. Nem találom a stadionoknál az újabb lehetőségeket. Lehet hogy még nincs ott, majd később megnézem. Ja igen, az ifik maguktól bekerültek az első csapatba, de mint tavaly, átrakom a tartalékokhoz, hogy külön legyenek (de az is lehet, hogy én nem tudtam erről :D). Az edzésnél is lett egy pár új lehetőség, még nem nagyon tudom, mit csinál például a "Kapusok" lehetőség. Szerintem kapusi képességeket fejleszt. De csak azért nem tiszta ez nekem, mert simán be lehetne adni egy "Fizikai fejlesztések"-et és a gyorsaság meg az erő fejlődik egyszerre... Vagy nem :D... Vettem észre, hogy az egész szezonban Ago Reinart-nak nem volt edzése. Sürgősen adtam neki :). Nem törlődött el a két játékosom eltiltása sajnos, azt hittem el fog. Az egészséges cucc sincs még a meccsbeállításoknál, remélem nem is lesz :D. Az öltözőben lement megfelelőre a hangulat, de a professzionalizmusok maradtak szerencsére. Ebben az állapotban nem nagyon lehet hatni a játékosokra. Most kértem őket, hogy jobban tiszteljék az ellenfeleket, de a semmibe vették, hogy jártattam a képzeletbeli számat :D. Juuuj! Most látom, C-7-es csoportban vagyok! Meg kell megint ismernem a csapatokat. Imádok ismerkedni :). Van egy olyan nevű csapat, hogy Sir Moon és az egyik MSN-es partneremnek, kivel csak neten ismerkedtem is ez a neve. De lehet hogy a Sir Moon valami híres film vagy mit tudom én :D. Ha nem, lehet, hogy ő is PM-es. Van egy olyan csapat, hogy bénák, de aztán marhára béna lehet mert 23 a veretlenségi sorozata :D. Ááá és itt a trófea a gyűjteménymben, tisztán fogom tartani :). Na, majd a csapatokról az írásaimat :D majd holnap vagy azután.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása