Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Fura meccs, licitnyerés, hírek

2007.01.20. 18:16 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Vesztettem a Real ellen 5-0-ra, de nem is baj, nem vártam jobbat :D. Első lettem ebben a szezonban a D-33-ban és ez a lényeg! Viszont a meccsem vele nagyon furán alakult. Kiállították a kapusomat és Gobby Csabát. Hubay Ivánt Ábrahám Aurél váltotta fel, és Aurél a komment szerint kapusnak ment. Ez nagy zavarodás... Lehet hogy én vagyok hülye, de ezt teljesen nem értem: Gyönyörű szerelés Zsolt Abai részéről. Az első félidő 4. percében, István Pálfalvi nagyszerű szólójának a kapus vet véget, aki elkaszálja az egyedül kapura törő játékost. A játékvezető azonnal a tizenegyespontra mutat! Nemcsak büntető következik, a kapust is leküldi a pályáról a sporttárs. Kings94 igy cserére kényszerült: Iván Hubay hagyja el a pályát, és a helyére Aurél Ábrahám áll, aki a kiállított kapust fogja helyettesíteni. Jimmy Kristensen gond nélkül betalál! Elemezzük ezt a kommentrészt. Támad a Real támadója, majd a kapus szabálytalanul letarolja. Tizenegyes lett ebből és a kapust kiállítják. Aurél Ábrahám váltja a kapust (miért nem egy másik kapusom??), és ezért Hubay Ivánt miért kell lehozni? Most akkor eggyel kevesebb középpályásom volt? Vagy Aurél egy villámkapus volt?? Nem értem. Ennek mindenesetre nem örülök, hogy Csabát és Conort is eltiltották egy-két meccsre. Na mindegy, a meccs nagyon tartalmasan zajlott. Nekem 14 lövésem volt és ebből 5 ment kapura, az ellenfélnek 18 lövése volt és abból 12 ment kapura. Jobb volt természetesen a Real :D. Minden százalékos eredményben felülmúlt engem, csak hosszú passzokban nem, mert ugye én hosszú passzokat állítottam be. (Ez hosszú bejegyzés :D). A Realnak a taktikája maradt az, ami az előző meccsemen volt vele. Sárga lapot 5 játékosom kapott egy fair bírótól. Megnézem, mi a helyzet játékosaimmal, nem számítok jóra... Nem néznek jól ki azok a lapok a nevek mellett :(. De szerencsére 1-2%-ot ment csak lejjeb az erőnlétük. Az öltözőben továbbra is király a hangulat, de megkértem a játékosokat, hogy tiszteljék az ellenfelet, mert hát mit műveltek most a pályán?? Igaz, hogy lazán játszhattak de ez... Ráadásul a kapus 3 meccsre tiltották el!

Az edzésen szuper cuccok történtek! Gorbói Dánielnek fejlődött a gólszerzése végre-valahára 10-esre! Nagyon örülök! Az esések sem súlyosak és nem a főképességek estek, nagyon szuper! Hogy megemlítsem, az ifik is fejlődtek szépen :). Új edzések az új szezon alkalmával sem lesznek :).

Megnyertem azt a középpályást, akire ma licitáltam, nagyon örülök ennek is! Már jól jött egy középpályás. Nagyon furi neve van: Shimon Ben Lulu :D. Mivel úgyis, reményeim szerint kapok egy csomó pénzt :P:D, tudok venni majd jó játékosokat, a pályafutásukat befejezők helyére. De idén még nem fogok, csak Rafael Abel vonul vissza.

Lefordították magyarra a 2 új hírt a főoldalon. Szeretnék PMFAN lenni, nem tom mi az a paypal :D. A dátumokon, mint múltkor, nem tudok eligazodni :D. Mindenesetre barátságos meccsek lesznek, vagyi szeretném, hogy legyenek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása