Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Nyertem a Szofi F.C. ellen, kövi ligameccs, jó edzés

2007.01.16. 13:47 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Nem tudom elhinni... Miért nyertem még ezekkel a formációkkal is a Szofi F.C. ellen is 6-0-ra? Ne mintha baj lenne de akkor is... Azt hittem, hogy az első félidőben én rúgok vagy 10 gólt, aztán a másodikban meg ő sokat, mert ugye az elsőben én, a másodikban ő kezdett. De volt 2 lövése és ebből az egyik kapura is ment. Nem értem, a kapusom miért fáradt el 100%-ról 89%-re :D. Szerencsére a meccsen egy sérülés sem történt. Hosszú passzok pontosságában a Szofi F.C. bizonyult jobbnak. A meccsbeállítás panelen meg szinte egyforma adatok álltak nekünk, csak a védési stílus meg a kezdő 11 :) tért el. Hibay Iván, az egyik ifim, aki középpályás, rúgott egy gólt! Pedig a gólszerzése nem túl jó :D. Szuper!

Az edzés királyul alakult, Gobbi Pálnak fejlődött a technika tulajdonsága, így ő is a sztártámadók közé emelkedett a szememben :D.

Holnap tartok :) ligameccset a Szolnok VSC-vel, immár neki is gépi managere van, ami gyengébb lehet az igazinál :), de azért elképesztő izguláson megyek át :D. Megnéztem a Soldex sorsolását és két olyan meccse lesz, amit könnyű szerrel hoz. Szóval nekem is nyerni kell a Szolnok és a Real ellen is, vagy ugrott az első helyem! Az a két MOTS mennyit érne most! Na mindegy, nincs MOTS. A taktikám elejétől a végéig ugyan az, mint amit a gyengébb 4-4-2-es csapatok ellen használok, mert neki is már öt meccs óta 4-4-2 taktikája van. Támadó stílusú lesz csapatom és akármilyet passzolhatnak :D. A kezdő 11-et nagyon erősre kreáltam, ugye érthető miért. A védőim között van 2 szupervédő, a harmadik azért nincs ott, mert nem tud középen jól játszani, ezért beraktam - elég fáradtan - Rafael Ruiz-t. Úgyis fejlődött a szerelés tulajdonsága, most megmutathatja azt :). A középpályások szuperek, ahogy a támadók is. A támadóknak főleg azért kell extra jóknak lenniük, mert gondolom, hogy a Szolnok VSC védelme elég erős és ő négy védővel áll pályára, míg én csak három támadóval. Esemény nincs! Ha itt nyerek, akkor megkönnyebülök, mert a Real-t már egyszer elvertem 3-1-re és most miért ne :D?? Na, akkor amit szoktam mondani minden ilyen bejegyzés végén: remélem nyerek.

Elő tudósítás :D: Nézegetek a játékospiacon középpályásokat, akik persze jók. Hát olyat nem találok, ami ma záródik és van rá pénzem. Megyek lejjebb. Hopp, itt van egy jó, João Luís Batalha. Csak a baj, hogy ha ezt megnyerem, alig marad pénzem... Az első oldalon a többi nem jó, megyek a másodikra. Nem igaz! 3 darab ember, mint drága! Na akkor ma nem lesz új középpályás :(.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása