Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Bejött az új taktika, de még mennyire!

2007.01.03. 18:32 | BartalosKing | Szólj hozzá!

A mai ligameccsemen a Veszprém MSC gépimanageres csapat ellen volt. 4-0-ra győztem, király! Az új taktikám kifogástalanul működik 4-4-2 formáció ellen, melyet az előző postban leírtam, szóval ez részemről nagy segítség nektek, de lehet, hogy már nem újdonság :D. A védőim meg a 3 középvédő-taktika, meg az emberfogás, na meg az egy-az-egyben kiválóan működött. Az ellenfélnek egy helyzetre sem volt alkalma, se esélye :D, de mondjuk 1%-kal többet volt náluk a labda. Hosszú passzokban felülmúlt engem a Veszprém MSC, de a többiben én őt. Az első félidőben 3 gólt rúgtam, a másodikban... nehéz kitalálni... egyet. Zdvaros Sándor, aki a második legjobb középpályásom, lesérült :(, de Williy Willien eszméletlen jó volt, 9-es osztályzatot kapott és Sorin Veneric már játékra kész. Egyet nem tudok eldöntetni. Az utolsó előtti mondat a kommentben ez: Noha látszott az akarás a lelkes Veszprém MSC játékosokon, tulajdonképpen semmi mást sem tudtak felmutatni. Ez MOTS-ra utal, vagy nem? Nem tudom. Huhh, a csillagozás... nekem mennyi van, te jó Isten :D. Az ellenfélnek esélye sem volt nyerni... Ezt a taktikát már használni fogom akkor is, ha nem aggódom :). A játékosaim, kivéve a kapus és Williy, szinte mondhatni, hogy egy cseppet sem ment lejjeb az erőnlétük, de miért? Na mindegy, nem baj... A játékosaim szupersztároknak képzelik magukat, ami nem biztos, hogy csak képzelődés :D. Ooo, és most látom, első vagyok a tabellán, a Real meg 23 ponttal van a 3. helyen, ami azt jelenti, hogy a Soldex döntetlent játszott és a Real vesztett! Na, más téma :)... A góllövőlistán Sárándi Gyula, ki az én csapatomból való, csak a 3. és az első 3 góllal vezet, szóval amennyit csak lehet, játszatni fogom őt!

Jó, Rafael Abel már tényleg nem kell! Esett a védés képessége, már csak 10. De azért vegyétek meg :)! Mikor megvettem, ebben láttam a kapusok jövőjét :D!  Természetesen az ifim is fejlődött, új edzéseket most fogok adni egyeseknek, csak később. Következő meccsemen a legújabb kapusomat fogom a kapuba állítani, Prasertsakul ugyanis fáradt.

Megint kihívtam a Szofi F.C.-t, várom jóváhagyását.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása