Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

6-0-ás győzelem az Eger LC ellen, barátságos meccs

2007.01.13. 17:53 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Könnyedén győztem mai ellenfelem, az Eger LC csapat ellen, úgy, hogy a játékosaim szinte nem fáradtak el. Az első félidőben rúgtam 3 gólt, majd a másodikban is megismételtem. Megint csak nekem volt helyzetem. A labdabirtoklás az első félidő után nagyon nekem kedvezett, a meccs végére már csak 58%-ban volt nálam a labda. Hatékonyságban és rövid passzokban eszméletlen jó volt csapatom, de a hosszú passzok most nem érték el a címzetteket. Ellenfelem csak 10 játékossal állt a pályára, ebből is kettőt sikerült megsebesíteni :D. Ha az Eger LC 9. helyre fel tudna mászni, szinte csoda lenne. A nem túl jó védőim és középpályásaim megállták a helyüket. Gyengébb csapatok ellen ezentúl bátran merem használni őket. Az öltözőben a hangulatot már nem lehet fokozni, mégis megpróbáltam azzal, hogy elmondtam játékosaimnak, hogy mennyire elégedett vagyok velük :).

Huhh... végre. Az edzésnél egyik játékosomnak sem esett fontos tulajdonsága. Sőt, kevés játékosomnak esett a nem fontos tulajdonsága kevéssel! Nagyon jó! A fejlődések meg a szokásosak, új edzés nem lesz senkinek.

Kihívtam ismét barátom csapatát, a Szofi F.C.-t. Mint már írtam, ez is egy "elvont" meccs lesz, majd megbeszéljük a taktikákat. Hétfőn lesz, mint mindig.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása