Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Szofi F.C. bari meccs, drága védő

2007.01.07. 12:47 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Holnap, hétfőn lesz a barátságos meccsem a Szofi F.C.-vel, barátom csapatával. A formáció 4-2-4 lesz, mert múltkor és most is remélem ezt fogja használni (a játékosmegfigyelőtől tudom). Támadó taktika. A kezdő 11 ilyen béna még sohasem volt :D. De csak azért, mert kemény meccsek lesznek a liga vége felé és itt a remek alkalom tesztelni a rosszabb játékosokat is. Két külföldi játékos van a 11-ben, akik azért elég jók, mert más bénát nem találtam :P. Beraktam az ifi, Hubay Ivánt is játszani, kipróbáljuk, hogy működik :). Ha a bénák tényleg nem jók, kikapok szerintem. Emberfogásos védekezést használok és van egy-az-egyben taktika. Lazán fognak játszani a játékosok, hogy ne fáradjanak el annyira. Szerelési stílusom könnyed lesz, nem akarok megsebesíteni a barátom csapatából, egy barátáságos meccs alatt egy játékost... majd Vargha Roland udvariasan odafut az ellenfelem támadójához, kezet fog vele és megkéri, hogy légyszíves adja át a labdát neki xD. Esemény marad, 1 gól után védekező/vegyes passzok lesz.

Tegnap, éjfél körül záródott le egy védőnek a licitálása, melyre tegnap, késő este licitáltam. Megnyertem, 40000-ret adtam rá 0 80000-remből. Elég kemény, sokat pazaroltam, mert ugye nagyon jó védő ez, volt rá akkor 4 licit, átlaga 5500 körül volt és féltem, hogy nem szerzem meg :)... Na mindegy, az enyém, újabb védővel gazdagodott a csapat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása