Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Győzelem, de a liga vége nagyon veszélyes lesz

2007.01.06. 17:47 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Megnyertem a JuveToWin elleni meccset, megint 4-0-ra, mint az előző Veszprém MSC elleni mérkőzést! Ez a taktika kifogástalan :)! Az egész meccset az én csapatom uralta, nagyon sok esemény történt. Az első félidőben nem sikerült gólt szereznem, a másodikban lőttem be a 4 gólt. Bizonyára, ha élőben követem a meccset, szétizgultam volna az agyam emiatt :). Mostanában nem szeretem nézni a meccset percről percre. Az ellenfél csak 10 játékossal játszott és egyet sikerült megsebesítenem, nem mintha örülnék neki... A JuveToWin managere egy cserét állított be, valószínüleg már nagyon régen. Csak nekem volt helyzetem, pontosan 20, és ebből 9-et kapura is tudtam vágni. 52%-ban volt csapatomnál a játékszer. Rövid passzolásban és hatékonyságban jobb voltam a JuveToWin-nél, hosszú passzokban sem múlt felül ő engem annyira. Most látom, hogy két speciális taktika is be van állítva nála, szerintem ezt is nagyon régen tette :). Elnézést, ha rosszat gondolok, de a 10 kezdő játékosból nekem ez jön le. A csillagozásban az ellenfél nagyon rossz volt. Főleg a támadás, mivelhogy azt a taktikát használtam, melyet a Veszprém MSC ellen is. Gobby Csaba lett a meccs embere, ugyanis 3 gólt rúgott. De még mindig 2 góllal vezet a Real Madrid CF egyik embere Csaba előtt. A D-33 tabelláján az első három csapat pontaránya nem változott, a Soldex még mindig a nyakamon csüng. Nem szabad vesztenem úgy, hogy a Soldex nyer. Minden helyezés maradt az előző meccs óta, a Szolnok VSC, akitől (is) tartok, 1 ponttal van lemaradva a Real után. A liga utolsó két meccsén a Szolnokkal és a Reallal fogok meccset játszani, ezért lesz kemény a liga vége. Ha úgy vesszük, a két MOTS-omat feleslegesen használtam el, mindkét MOTSoláskor vesztettem (1 a Soldex ellen és 1 az Erzsébeti Zúzda ellen). Most ez a kettő jól jönne. Visszatérve a meccshez, játékosaim most jobban elfáradtak, mint szoktak, de sok 100%-os játékosom van most. Játékosaim még mindig sztárok(nak képzelik magukat :D), most "elégedett voltam".

Most az egyszer, edzéskor a következőt gondoltam: "Jaj, de király" :D. Sok játékosomnak esett a tulajdonsága, de olyanok, melyek nem fontosak (pl. a kapusnak a helyezkedése). Mellesleg a gólkirály Gobby Csabának fejlődött a technikája, ezért még több gólt fog rúgni :). Az ifi is fejlődött. Erről jut eszembe, ma felhozok még egy ifit!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása