Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Nyereség, meccsbeállítások és egy kis komolytalanság

2007.01.09. 13:41 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Bocsi, hogy tegnap nem írtam le a meccs eredményét meg más dolgokat, csak már nem volt időm. Na, arról van szó, hogy így is nyertem a Szofi F.C. ellen 4-0-ra, bár nekemis 5 támadóm volt. Az erőnlétük a játékosoknak 2-3%-kal esett, nem sérült le nálam senki. Adam King beállított kemény szerelési stílust és erre ugye én is beállítottam a keményet :). Aztán megsebesítettem az egyik játékosát, de nem baj, mert az béna volt, ő is, én is bénákat játszattunk. De nem tudom érteni, miért nyertem? Ilyen bénákka, hát szerintem sokkal bénábbakkal voltam én, na mindegy... Most jön az kis rész :), melyre a címben az "egy kis komolytalanság" utal. Most ugye Ádám védekezett, én támadtam. Jövő hétfőn úgy lesz, hogy én védekezek és ő támad (Jesszus mi lesz abból :D). Utána még bizonytalan, de lesz olyan, az biztos, hogy mindketten védekezünk és mindketten támadunk, és azt beszéltük meg, hogy a liga utolsó meccse előtt, vagy azután, játszunk élesebe egy meccset. Úgy értem, hogy berakjuk a legjobb játékosokat, kiválasztunk magunknak egy jó taktikát, nem konzultálunk :D, nem beszéljük meg, mintha kupadöntő lenne. Huu, szerintem szoros meccs lesz, ketten együtt fogjuk nézni egy lakásban :), remélem. Visszatérve a "mindenki öt támadóval megy" meccsünkre, ott aztán hány száz gól esik majd :D? Mert ugye 3 védő 5 támadó ellen, meg egy kevés középpályás. Meglátjuk :).

Következő ellenfelem, a Kaposvár VTK-nak megint gépi managere van, gépi managereső van mostanában :D. A meccstaktikák egy az egyben ugyanazok, mint például a Veszprém MSC ellen. Nem is kell írogatnom itt semmit a formációról és a speciális taktkákról és az eseményekről, csak a kezdő11-ről. Nagyon erős támadókat és középpályásokat tettem be, mert belegondoltam, hogy 3 támadó volt 4 védő ellen az elmúlt meccseimen, és elkezdtem megint egy kicsit félni. Óóó, hogy miért is gondoltam bele? Erre még rájön az, hogy nem túl gyenge lesz az ellenfelem, sok döntetlenje van és 2 győzelme. A Real csak 2 gllal verte le, mikor még erős volt!

Edzésről annyit, hogy jó sokat fejlődtek játékosaim, az ifim is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása