Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Licit, új taktika

2007.01.02. 11:03 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Megnyertem a játékost, akire tegnap licitáltam. Ma hajnali 3-kor záródott. Jó kapus, de 31 éves. Rafael-t már nem fogom barátságos meccseken sem használni. Eladom. Vegyétek meg :)! Az új kapusomat fogom bari meccsekre tenni, bár igaz, könnyeb ligameccsekre is jó, hisz kapussága 1-el jobb, reflexe és védése 1-el rosszabb mint a legjobb kapusomnak.

A holnapi meccsemre teljesen új taktikát állítottam be. Igaz, előtte figyelmesen átnéztem a holnapi és a JuveToWin csapatok statisztikáit, sorsolását. A JuveToWin-t szerintem megverem, nincs gépi managere :D. Viszont a holnapinak az van, de szegényke csak egyszer nyert... Na mindegy, akkor is új a taktikám, nehogy kikapjak. Elég merész taktika ez szerintem. Szóval itt az lesz, hogy vagy nyerek 3-0-ra, vagy kikapok 3-0-ra. 3-4-3 a formáció megint, de látva az ellenfelem szokásos 4-4-2 taktikáját, a három védőm mind középen fog játszani. Rájöttem, hogy 2 szélső védő mit csinál, ha az ellenfél 2 középső támadója akcióba lép :D? A kezdő 11 elég jó, a védők, a középek és a csatárok is. A védőket illetően 2 nagyon jó és egy közepes :). A harmadik nagyon jót a JuveToWin ellen vetem be :). A speciális taktikáknál is van egy-két változtatás. Emberfogásos védekezést fogok használni. Igaz, hogy 3 védőm van neki meg 2 támadója lesz, nem baj... Alkalmazni fogom az egy-az-egyben taktikát. Mivel középpályásom 4, mint az ellennek és a középpálya nagyon fontos, ott jól fog jönni, meg persze máshol is :). Preferált támadó oldal bal és a közép. Az eseményekben van egy új stílusváltás, 1 saját gól után védekező/vegyes passzokra vált a támadóról. Az ellenfelem, a Veszprém MSC (most jutott eszembe a neve :D), nem túl sokat nyert, mindössze 1-et, 6 döntetlennel és 5vereséggel büszkélkedhet :)... Na, nyernem kell, nem erős csapat ez! Csak ugye gépi managere van :D. Játékosai között sincs külföldi. Azt hiszem múltkor 3-0-ra vertem le. Csak mióta 2-szer (+1) vesztettem, azóta a végtelenségig aggódni tudok, bármilyen rossz is az ellenfél.

Az edzésen szerencsésnek lehet mondani a játékosaim, mert a jók nagyrésze nem veszít főképességeiből, csak az elhanyagolható, nem kiemelt tulajdonságaiból. Például Szűcs Tódor 33 éves, és egy csomt vesztett képességeiből, de a fejjátéka és a szerelése mindig a legjobb. Folyton szerelésen van az ő edzése :). Új edzést nem adok senkinek, csak az új kapusomnak "folytatom" az edzését.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása