Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Nyert meccs és lé, magyar hírek

2006.12.30. 21:22 | BartalosKing | Szólj hozzá!

A mai meccsemet - igaz, nehézkesen - de megnyertem. Majdnem csak nekem volt helyzetem, de csak az első félidőben tudtam rúgni egy gólt. Igaz, a Békéscsabáéknál 59%-ban volt a labda, mégis szinte csak az én helyzeteim kerültem kommentálásra. Mondjuk az ellenfelemnek volt 5 lövése, köztük egy kapura is ment, de nekem volt 17, amiből 8-nak gólnak kellett volna lennie :D. Hatékonyságban és hosszú passzokban múltam felül tisztelt ellenfelemet, aki... vagyis ami gép :D. Most már mindenkinek tudtára adhatom, a gépi managerek nagyon kemények, jövök rá. Egyébként a sok helyzetnek a hátránya, hogy az ellenfél kapusa lesz a meccs legjobbja :). Sorin Veneric sztárjátékosom és csapatkapitányom lesérült, lehetetlen, majdnem a legjobb csatárom! A támadóim elég jók voltak. Játékosaim megintcsak alig fáradtak el, szinte semmit. Jó sok zsozsót hozott a meccs magához képest, gyűlik már kasszában a pénz. A tabellán még mindig második vagyok, ezek szerint a Soldex győzött. Elég valószínű, hogy megtartja előkelő helyét, mert ő is, én is játszani fogok még a Szolnokkal és a Real Madriddal. Sőt, én még a JuveToWin-nel is. Az kellene, hogy a gyengébb csapatok ellen nyerjek és az erősebbek ellen is (ez a mondta nem skerült valami érdekesre :D). Szerencse annyi érhet, hogy a Soldex veszít egy meccsen és én végig nyerek.

2 új klubhírem volt. Az egyik a bevétel, a másik meg a Bosman-igazolások. Azokat teljesen nem értem, hogy 1 éves szerződés, Bosman, elhagyás így meg úgy :D...

Végre valahára lefordították azt a két maradék hírt a főoldalon. Az edzés-büntetéseknek egyáltalán nem örülök, örökké csak nehezítik a PM-et, főleg, hogy ezt az egészséges dolgot is bevezették. Mióta PM-ezek, egy olyan infót sem olvastam, miszerint valaminek az esélye nem csökkenne. Na mindegy, közelítünk a valósághű focihoz :)... Viszont a stadionos cucc nagyon király lesz, ha bevezetik.

Uhh... edzés... Nem valami jó, egyik külföldi védőmnek esett a szerelés képessége. Mit kezdje vele? Öregszenek, már beletörődtem, hogy jövőre, vagy azután új játékosokat kell vennem, akik fiatalabbak és jók. Így ezt nem tudom végigcsinálni, leromlanak teljesen bénára 3-4 év múlva. Rafael Ruiz-ról beszélek, minden meccsen fejlődik 0,002-őt a szerelése és most leomlott 0,4-et. Na mindegy, még 10 felett van, az nem rossz. Új edzésről döntést később hozok. Ifim szoksás szerint fejlődött az immár hagyománnyá vált technika 0,072 értékkel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása