Planetarium Manager

A Planetarium Manager egy focimenedzselős játék, mely a http://www.pmanager.org oldalon megy, magyarul is. Elképesztően sok lehetőség közül választhatsz. Speciális mecsstaktikák, formációk, edzés és még sok minden... Nem egy ilyen béna játék, hanem egy marha nagy komoly :). Ha szereted a focit és legalább kétnaponta rászánsz fél órát, csatlakozz!

PM blog

A Plateraium Manager-es "Életemről" szól a blog. http://www.pmanager.org

Archívum

Nem jó klubhírek, meccsbeállítások

2006.12.29. 11:50 | BartalosKing | Szólj hozzá!

Ajjaj... a sok sorozatos veszteségnek köszönhetően szurkolók nem csatlakoztak a klubhoz, hanem 9-en elhagyták. Szomorú, de csak 9, ez nem a világ :). A személyzet és az épóletek költésge kifizetésre került és a szponzor... igen, rájöttem, hogy minél rosszabbul áll a csapat, annál kevesebbet utal :(. De szerintem ezt már ti régen tudtátok :D. Na ezek voltak a nem túlzottan jó klubhírek.

Én kinyírom magam... Nem igaz, a következő ellenfelem managere is gépi. Lehet, hogy megint kikapok? Neem... bele se tudok gondolni mi lenne akkor. Nyernem kell! Mondjuk a Soldex az első és mindig döntetlenek játszik és ha én most nyerek, akkor első leszek újra, 2 pont előnnyel (ha a Soldex döntetlen). A szakértők véleménye ugyanaz, mint múltkor. Az öltözőben sikeres beszédet tartottam, ami szerint enyhítettem a játékosokra nehezedő nyomást. Fomráció 3-4-3, egyenletesen elosztva. A középpályát megerősítem, mert ahogy nézegettem különböző csapatok meccseit, a közéépálya nagyon jó dolog a fociban :D. A kezdő 11 erősebb, mint múltkor, nem akarok veszteni. Szuper a taktikám most, de nem mondom el :P. Többet a jobb és közép részen fogok támadni, oda raktam szuper játékosokat. Események nincsenek. Az ellenfelem csak egyszer győzött, kétszer vesztett és csomó döntetlenje van, úgy látszik, jók a védői, de támadói, azok nem nagyon, szóval szerintem nyerni fogok. Megint eszembe jut a múltkori vereség...

Nem adtam új edzést, még az ifimnek se. Hadd fejlődjenek azzal az edzéssel, ami most van nekik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása